ПОКУПЦІ МАЮТЬ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР – ПРО ЦЕ СКАЗАНО У ВІДПОВІДНИХ ПРАВОВИХ АКТАХ. ОДНАК ПОВЕРНУТИ ТАКУ ПРОДУКЦІЮ МОЖНА ЛИШЕ У РАЗІ ДОТРИМАННЯ ТАКИХ УМОВ:

Придбання товару належної якості. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, у разі, якщо товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо товару немає в наявності, споживач має право придбати будь-які інші товари, отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

Якість товару у разі потреби можна перевірити за допомогою проведеної авторизованим виробником Сервісним Центром експертизи, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а за відсутності – у 2-місячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з вадами на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Вимоги споживача розглядаються лише за умови:

  • пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку;
  • повної комплектації товару;
  • заводської упаковки;
  • наявності гарантійного талону.

Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.